Čekání na peníze

Čekám.
Čekám jestli ředitelství NPÚ schválí náš rozpočet a tím pádem se nám otevřou dveře k jednoduchému řešení, nebo jestli peníze nedostaneme a já se budu muset vrhnout na smlouvy.
K 30.10. proběhla interní uzávěrka projektů pro Lucemburský rok do kterého jsme se rozhodli přihlásit i náš projekt (zatím pracovně nazývaný Karel IV).
Pokud bychom peníze dostali tak by to znamenalo, že se vyhnu otravnímu sepisování složitých smluv. Pokud bychom peníze dostali budeme si totiž moci techniku pronajmout, namísto složitého shánění techniky přes JAMU (uplně vidím nadšení na půjčovně, nbo v HDL při představě, že by měli půjčit projektory a ozvučení na hrad, kde se může stát cokoliv). Kdybychom peníze dostali budeme moct dokonce zaplatit i kluky, kteří se budou následujícího půl roku zaobírat projektem ve svém volném čase (na zařazení do osnov je pozdě, bych řekla).

Když jsem sepisovala rozpočet dostala jsem jasné pokyny:
  1. Maximální hranice je padesát tisíc. Napište jednu verzi, ve které bude všechno co budete chtít a potřebovat, tak abyste se dostala k těm padesáti tisícům.
  2. Napište ještě jednu verzi, která bude brána jako "nouzová" tam by se konečná částka měla pohybovat kolem třiceti tisíc.
Snažila jsem se. Vážně! Dělala jsem co jsem mohla, ale bohužel se mi první bod nepodařilo splnit. Ikdyž jsem při plánování rozhazovala peníze jako ožralý Bulhar, tak se mi k horní hranici dostat nepodařilo.
Nouzový rozpočet máme na částku 4000,- na benzín, protože toho během semestru hodně projezdíme, ideální rozpočet ve kterém jsou zahrnuté všechny nutné náklady včetně (ale nikoliv pouze) pronájem techniky, cestovné, odměny snad pro každého kdo se s tím projektem jenom potká a ještě rezervy pro případné další nápady, které dostaneme během roku, dosáhl tak tak na třicet tisíc.

Po dlouhém zvažování jsem opustila původní plán o spolupráci mezi JAMU a NPÚ. Při představě sepisování smlouvy o spolupráci mezi veřejnou příspěvkovou organizací státu - NPÚ a veřejnou vysokou školou - JAMU, se mi udělalo mdlo. Navíc si myslím, že pokud je tu ta možnost udělat věci jednodušeji, tak ji má člověk využít (pokud to zrovna není na úkor kvality programu), takže namísto řešení byrokratických problémů a vyplnování povolení, se pokusím najít jiný řešení.
Ono navíc to vypadá, že už jsem ho našla. Díky tomu, že se mi podařilo sehnat lidi, kteří o projekt mají zájem kvůli projektu samotnému, ne kvůli tomu, že jim ho někdo přidělil, tak přišlo řešení společně s nimi.
Podařilo se nám sehnat dostatečně kvalitní projektor, zadarmo.
Podařilo se mi sehnat grafika, zadarmo.
Máme možnost sehnat ozvučení, zadarmo.
Všichni mi slíbili, že to rádi udělají i zadarmo.



Myslím, že ten rozpočet jsem vlastně psala hlavně proto, že kdyby to náhodou vyšlo a my ty peníze dostali, tak kluci dostanou zaplaceno, hlavně za to, že byli ochotní udělat to zadarmo.

Komentáře