Když se daří, tak se daří

Máme to!!!
Dostali jsme peníze!!!
Dostali jsme peníze na čtyři památky, čtyři mappingy, čtyři představení... (Sledujete jo? Karel na čtvrtou, na čtyřech hradech... Trochu prvoplánový, ale můj nápad, takže si to pochválím.)


Pořád se ještě dohadují poslední dvě památky, na které pojedem (Lipnice a Bečov jsou jisté. Z Prahy se ozývaly hlasy, že máme zmappovat i Karlštejn, ale to jsem zatrhla, promiň Lukáši.) a v únoru pojedem na první objížďky a fotit hrady z nejlepších úhlů, aby se mohl začít připravovat mapping.

Každopádně v momentě potvrzení projektu (a peněz) se na to vrhl tým památkářskej píáristů, marketérů a podobných osob, trochu mě mrzí, že nad tím nemám osobní kontrolu, ale třeba se mi to ještě povede zařídit. Přece jenom je to "můj" projekt. V nejbližší době se tedy vynoří plakáty, ale vy si už teď povinně zarezervujete termíny 21.5., 11.6., 10.9. a 24.9.

Pro dnešek je to všechno, jen takový krátký výkřik nadšení.
Protože...
... Máme to!!!

Komentáře