Falmouth jede

Píšu magisterku. Teda jednu z nich. Píšu ji už v prváku, abych ve druháku mohla napsat tu druhou a měla pokoj. To je asi nejdelší časový horizont ve kterém jsem kdy plánovala (Nakonec ještě zvládnu napsat bezchybnej logickej rámec a v pekle zasněží!)


Každopádně jsem trochu narazila, protože po odeslání první verze ke konzultaci, se mi vrátila práce neopoznámkovaná. Ukázalo se, že nejsem tak zásadní muzeologický génius a práce nepotřebuje přepracovat, pedagožka jenom poslala blbou verzi. :-D Kazždopádně poznámky dodatečně zaslané, byly tak trochu obecné, nic moc neříkající, takže se v tom zase plácám sama a snažím se z nich vyčíst aspoň trochu moudra.

Jako bonus jsem si vyžádala konzultaci na literaturu, protože v oboru jsem pořád ještě nováček a nemám tolik načteno.
Seznam jsem dostala a zjistila, že je to totál marné, protože knížky nemá ani muzeologická knihovna, ani ústřední filosofická knihovna, ani manažerská knihovna, ani Astorka, dokonce jsem psala i za hranice, dle logiky německou knížku na alma mater autora prostě mít MUSÍ. Ukázalo se, že nemusí. Dokonce ty knížky nemusí mít nikde v Německu. (Tímto děkuju Nikči a Stacy, které se fakt snažily.)


Po tom co jsem otrávila všechny ubrečeným držkováním, na to, že google books záludně a podle všeho záměrně VŽDYCKY vystřihly ty pasáže, které já jsem potřebovala, můj problém vyřešila Míša. Jako vždycky.
Její přihlašovací údaje do e-library falmouthské univerzity mi poskytly hodiny a hodiny stahování publikací, které se nejenomže budou hodit, ale jsou i zajímavé. Fakt mě překvapilo, že univerzita, která nemá muzeologické, muzejnické ani výstavnické oddělení má knihovnu nadupanou knížkama o teorii, tvorbě a designu muzejních expozic. A muzejnictví všeobecně.
(Když ani univerzita, která to oddělení má, tak postrádá všechny z těchto titulů. :-()

Nedá se nic dělat... Něco z toho co jsem chtěla, jsem nesehnala, za to jsem sehnala jiné publikace, které budou taky užitečné, takže...
FALMOUTH JEDE! (a Rusňákovic s ním!)
Na závěr humorná fotka mě při práci... Ten zoufale naprdnutý výraz je důsledkem hodin boje s google.books!

Komentáře