Tak takhle ne, Machová!

Takhle to nepůjde. Smlouva. Rozpočet. Další smlouva. Vy tam budete mít dobrovolníky? Tak taky smluvně ošetřit. Vzpomente si jak jsme to probírali.


Můj sen o jednoduchém, trochu punkovém projektu založeném na bázi To je super, pojdme se podílet, se rozplynul.
Ale nevzdávám se. Zkusím to i se smlouvama. Zapracuju na té manažerce v sobě. Zkusím pečlivě a pořádně ošetřit všechny aspekty projektu.

Základem je kvalitní projektový záměr. Mám na něj čas do čtvrtka. Ale to dám.

Základem je rozpočet. Snažím se oprostit od své původní beznákladové představy a snažím se utratit hypotetické peníze. Zkusíme si požádat a třeba peníze dostanem. Nepropadám přílišnému nadšení, protože je tady pořád šance, že dostanem prd. (Ale protože budeme mít samozřejmě napsaný kvalitní projektový záměr, tak dostanem všechno o co si řeknem, že?)

Pro mě osobně je ale základem mít lidi, o kterých vím, že se chtějí podílet. A to ne proto, že jim to řekl IS, nebo vedoucí oboru, ale proto že se chtějí naučit něco nového. Proto, že je jejich práce baví. Proto, že chtějí vytvořit něco, co ještě před nimi nikdo nevytvořil. A těší mě, že takové lidi kolem sebe mám. Lidi, kteří nejenom že jsou pro tu práci nadšení a zapálení, ale sami přicházejí s novými nápady a impulzy jak ještě náš projekt vylepšit.
A díky takovým lidem mám chut se do toho vrhnout a zapracovat i ty otravné a (ne)srozumitelné smlouvy, rozpočty a analýzy. A já to dám.

Do čtvrtka.

Komentáře