Byro... byro... byrokracie

Já to věděla. Že se mi vynoří nějaký problém o kterém bych nevěděla, kdybych se nezeptala.
Konkrétně teď jsem se vyptávala jak to bude s finančním řízením projektu Karel IV., s kým to řešit, když už máme peníze tak na co a podobně. Ukázalo se, že NPÚ nám peníze sice poslalo, jenže! Měly by sloužit pouze k úhradě materiálů a služeb. DPP nám neuhradí. Možná to provedeme jako smlouvu o dílo. V tom jsem naštěstí kovaná, protože jsem se poslední týden prohrabávala způsoby smluvního zajištění uměleckého výkonu (to mi neříkejte, že tvorba mappingu není umění) do semináře z práva.
Mám v mailu už týden návrh rozpočtu, se kterým jsme žádali a potom taky výsledný schválený rozpočet. Bojím se bojím na ně podívat. Ale asi budu muset.
Zároveň bychom se měli příští týden vydat udělat zkušební promítání na Lipnici, jenže to celé vázne na komunikaci.
No prostě na to, že za dva mesíce spouštíme první program je toho ještě spousta nedodělaného.
A jak mi napsala paní ředitelka v mailu: ...u nás to nejde řešit ze dne na den. Ovšem třeba dodat, že kdybych se nezeptala tak to ze dne na den řešit budem, protože by se na to zapomnělo.
Takže otevírám mail, stahuju oba rozpočty, posílám třetí verzi žádosti na fakultu a doufám.

Není to tak zlé. Rozpočet je vlastně stejný, některé položky navýšené, jen je u nich vypsáno jakým způsobem se budou fakturovat. Čekala jsem to horší. Vlastně celý ten obávaný mail jsem zvládla vyřešit během 20 minut. Takže dobrý. I přes byrokracii zkostnatělé státní instituce to jde rychle.

Komentáře