Jak jsem se stala grafikem

Když máme výzkum/projekt/seminář/prezentace koho zavoláme? Manažerky v páťáku!
Bo nemají co dělat.


Jsem tu znovu s dalším stěžovacím článkem, který má v sobě zakódovanou zprávu, že to co dělám mám vlastně jakože ráda.

Ppedagogové nevědí coby, takže máme poměrně náročnou výuku, kterou namísto zkoušek ukončujeme zpracováním výzkumů pro školu, projektů pro školu, odprezentováním nejrůznějších našich výzkumů atd. Milionkrát radši bych se dva dny pořádně učila na zkoušku, než abych tři měsíce tahala z lidí informace a zpracovávala výzkum. Zase chápu, proč to po nás chtějí, my jsme nejstarší a máme reálně ty znalosti, které jsou potřeba aby se výzkumy zpracovaly kvalitně a bylo možné je pak dál použít pro potřeby školy.

Ale mě z toho zase začíná jít hlava kolem.
Krom výzkumů poslední měsíc zpracováváme a realizujeme Vánoční předplatné do našich školních divadel. A když máte měsí na to to vymyslet a zrealizovat a nemáte na to ani kačku ani možnost využít kohokoliv profi, musíte si poradit s mnohými situacemi.

A tak jsem se stala grafikem. Jako dobrý, chápu, že na hodinách počítačové gramotnosti jsme s grafikou přišly do kontaktu, ale jako velmi volně a já si fakt nemyslím, že bych byla nějaký super grafik. Důkazem budiž vizuál tohohle blogu, který jsem si dělala sama a jsem s ním spokojená... Ale taky to mohlo vypadat o torchu jinak a líp, že.

Už tejden se hrabu v Gimpu. Posouvám, měním barevnosti, maluju a rovnám. Naštěstí není moc připomínek, takže nemusím moc opravovat. Což je dobře, protože mě změny, které profi gafik zvládne za dvě minuty, trvají půl hodiny a většinou u toho rozsypu zbytek grafiky. Fonty zcela bojkotuju a vybírám ze základních, protože jsem ještě nepřišla na to jak zkompatibilnit stažené fonty s Gimpem.

A v hlavě si sumíruju, že k Vánocům chci jenom jedno - knížky o grafické designu, zaplacený kurz grafiky a grafický tablet, protože kreslím levou rukou, myš ovládám pravačkou a výsledek nic moc.

Komentáře