Už su tu!

Včera jsem si sbalila do batůžku hadry, do dvou loďáků a tašky z IKEA jsem nabalila knihy a podklady k diplomkám, cestou udělala velký nákup v odvalila se na Vimperk.
Tady teď budu působit. Tady se teď budu půl roku prohánět po chodbách.
Zařídila jsem si pokojíček, zabrala celou mrňavou ledničku a stihla v autě vylít rozpuštěné sádlo všude po sedačkách. Zatím využívám toho privilegia samostatného bydlení, ale za chvilku dorazí i ostatní průvodci a dostanu spolubydlící. Ikdyž se mi podařilo z knihovny vybudovat docela pěknou přehrádku u postele, abych náhodou nemusela navazovat společenské styky víc, než by se mi chtělo... :-)

Dneska ráno jsem se probudila a vyrazila do práce. V ruce jsem žmoulala texty pro průvodce, protože jsem netušila co bude moje první pracovní náplň a s hrůzou mi došlo, že si vůbec, ale vůbec nepamatuju jak na sebe navazují jednotlivé místnosti okruhu, hlavně teda v horním zámku. Takže jsme si to ještě jednou prošli společně a já si opakovala jednu každou sondu za sebou. Druhá procházka hradem už byla po mé vlastní ose, sice pořád bez lidí, ale zato pořád ještě s papírem v ruce. V hlavě se snažím si poskládat formulace, které se mi budou dobře říkat a zapamatovat si, která z těch modrých vrstev je starší, než-li ta druhá.

Každopádně mi držte palce! Jdu se učit na pokladnu, protože to vypadá, že od zítřka už budu vysedávat i tam... :-)

Oproti zvyku, přidávám i pár fotek do deníčku, abyste viděli jaké to tu mám pěkné. :-)


Výhled z mého okna

A můj kouteček. Zamořený knihami, oříšky a knihami...

Komentáře