Sociální sítě? Nic pro mě?

Jsem srdcem a duší středověkář. To je moje nejstručnější a nejvýstižnější charakteristika. Používám ji docela často, hlavně jako výmluvu proč neposlouchám techno a nemám instagram. Ale i mě dostihly moderní trendy a jdu hrozně s dobou. Mám twitter.
Předem bych ráda uvedla, že jsem ho založila jenom kvůli blogu. Přestože se mi zdejší návštěvnost docela líbí, jsem pořád jenom člověk a mám v povaze chtít víc a líp. Začala jsem proto sdílet svoje články na sociálních sítích. A to tedy nejenom na osobním profilu, ale asi v miliardě blogerských skupin. 
Pamětliva toho, že zobrazovací algoritmy sociálních sítí pracují proti mě, jsem sdílela jako blázen. 
Přesto si zachovávám sebe. Odmítám pašovat ke článkům náhledové fotky, stažené odkudsi z hlubin internetu, jenom abych si hezkou fotkou vynutila kliknutí.Přestože jsem přečetla snad všechno co bylo napsané o líbivých titulcích a SEO a nutnosti klíčových slov, tak pojmenovávám hlavně tak, aby se mi (a vám) v článcích dobře hledalo. SEO pořád netuším jak funguje a klíčové slova sice znám, ale nepoužívám.

Vlastně se skoro zdá, že tady ty čtenáře nechci, což? 
A ona to přitom není pravda. Mám velký cíl, během roku 2018 minimálně zdvojnásobit denní návštěvnost a zvednout taky procentuální podíl vracejících se návštěvníků. Protože spokojený a vracející se klient, to je marketingové nebe. 

A tak jsem po dlouhém váhání založila twitter. Na "instáč" mě nikdo nedostane ani párem volů, nechápu obsesi s ním spojenou a nechci si ho ani zakládat, ani využívat. Nemluvě o tom, že můj marný mobil fotí jako brambora. A nevím koho by bavilo koukat pořád na stejný fotky mě jak pracuju. Nebo piju kafe. Nebo papám dortíček. (Těšte se, součástí článku o zámku bude i velkolepé doporučení místních cukráren.)

Na vlastní facebookovou skupinu se ještě necítím, ale možná na ni taky dojde. To je vlastně dobrá otázka - Ocenili byste přímo stránku věnovanou tomuto blogu na facebooku? Má to smysl? Chcete to? 

A tak dokud se nerozřeší otázka s facebookem, tak vás můžu nasměrovat, aspoň na svůj nový sociální profil. Na twitteru mě najdete ZDE. Odklikněte sledování a už vám neunikne nic, včetně toho co by se na blog nedostalo. Jako fotky. Fotky mně, jak jím dortíček. 

Komentáře

  1. Pro facebookovou stránku určitě jsem! Myslím, že by to bylo moc parádní.:) Máš co předat a jistě se najdou tací, které bude zajímat Tvoje tvorba a bude lepší dostupnost Tvých článků, pro lepší návštěvnost :-)

    Škoda, že nemám Twitter. Respektive mám, ale nepoužívám už nějakou dobu :-) Já se snažím na soc. sítích být aktivní, ale snad mě to nezničí.. :D

    Jsem moc rád, že takto tvoříš. Jsem rád, že nejsem sám, kdo píše o prohlídkách a hodně se toho u Tebe dozvím :) Držím Ti palce do budoucna.

    Aleš Otava z www.pruvodceales.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ohledně blogu je myslím Insta úplně zbytečný. Pokud bys tam navíc dávala i osob i fotky tak tuplem. FB stránka je ... mno asi k ničemu. Je to hooodne práce navíc a stejně je jednodušší postovat pod svým profilem. Jednodušší a rychlejší.

    Fotky jsem zjistila, jak mohou škodit. Takže nově má kdekoliv to je možné, Svišť něco přes alespoň kousek tváře a ve clancim jsou buď klasické moje obrázky (Albi kočky máme také koupené s právy k publikaci) a pak čas od času něco pro ty, co nechodí na insta.

    No a ty věci ohledně Seo atd. Píšu tak do online novin a jeeezisi to je věda! Kolik vět, slov, jak dlouhá souvětí, kolikrát se nadpis musí ukázat v článku .... A já, abych měla zelený semafor, tak poctivě upravuji. Občas je z toho copywrittersky článek nebo úplně jiný . .. 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem z toho právě nešťastná. SEO je zlo. Tím spíš když se snažíš napsat něco lidsky a zajimave než tak aby se to prorazilo na první místo na googlu. :D

      Vymazat

Okomentovat