Mám problém

Nemohlo jít všechno hladce! Nemohlo!
Takže mi tejden před první akcí vybouchl kostým pro šaška, poměrně důležitou postavičku v naší středověké reality šou.
Sice studuju divadelní fakultu, takže hromadu divadelních kostýmů mám k dispozici, ale!!! Zakládám si na tom, že ty kostýmy budou historicky věrné. A kostým šaška ze 14. století se shání o poznání hůř. Sice bych ho mohla narychlo ušít, jenomže jsem lama a tenhle měsíc mi nevybyly peníze. Na účtu kilo, v očích děs při představě, že nemám kostým pro šaška. Ale to zvládnem... Urgentní pro mě jsou momentálně leginy. Sic je nenosím, tak šašek je nosit bude. Potřebuju dvoje - žluté a zelené, ze kterých vyrobím dvoubarevné kalhoty. Ty by bylo hezké doplnit stejnobarevnou halenou, ale i obyčejná režná by mohla fungovat.

Moje představa vypadá nějak takhle:


Takže sháním, sháním... V průběhu tohohle týdne nejspíš srostu se šicím strojem. Ale my to zvládnem! Musíme!
Do té doby budu shánět dvoje leginy a režné plátno... za stovku. Střihy mám předběžně rozkreslené, šicí stroj v pohotovosti. Chybí mi vážně jenom ta látka. A ještě stylová dřevěná plácačka. Klauni, šašci, jokulátoři totiž mívali dřevěné plácačky, kterými máchali kolem sebe, způsobovali lehčí zranění (často i sami sobě). Plácačky mohly být jednoduché, vyřezávané a já bych si dokázala představit našeho šaška kterak s ní dodává váhu svým slovům, ale nemám čas na umělecké řezbářství. Hlavně se znám a po akci bych zůstala bez prstů a plácačka by byla pokřtěná mojí krví. Raději zůstanu u šití.
To zvládnu, snad... Musím! Držte mi palec.

Komentáře